maanantai 7. tammikuuta 2013

Sanojen pyörtämistä


Joutunen pyörtämään puheeni siitä, että mikään ei tehoa jo tulleisiin raskausarpiin.

Esikoista odottaessani raskausarvet tulivat vasta viimeisen kuukauden aikana ja vatsani tosiaan muistutti Lontoon metrokarttaa. Kovin seksikästä noin niinkuin vaikkapa rantalomailua ajatellen. Ei sillä, että me missään rannoilla pahemmin aikaa vietettäisi, mutta kuitenkin.

Tämän toisen raskauden aikana ajattelin, että ihan turhaa edes nähdä arpien muodostumista vastaan mitään vaivaa, kun niitä kuitenkin on jo entisestää. Vähän niin kuin tyyliin "ei tunnu miltään enää tässä konkurssissa". Olin jo miehellenikin ehtinyt moneen kertaan todeta, että tätä rouvaa ei enää bikineissä nähdä julkisella paikalla. (pakko todeta tähän väliin, että raskausarvet kehossani kertovat kannetusta elämästä ja olen ylpeä, että olen äiti. Silti minussa asuu se pieni turhamainen naikkonen, joka tietysti on vähän harmissaan vatsansa ratkeilusta)

(Kuva napattu: Terveysmarket.fi)

Tuossa joulunpyhinä kuulin apteekista saatavasta Bio-oil öljystä, jota pitäisi kahdesti päivässä hieroa vatsanahkaansa pyörivin liikkein ja kolme kuukautta pitäisi jaksaa tätä rutiinia pyörittää. Tämä siis jo olemassa olevien arpien kadottamista varten. Raskausajalle oli omat ohjeet. Minua kun eniten tietysti harmittaa nuo olemassa olevat arvet, niin ajattelen hoitavani niitä tällä öljyllä. Olin TODELLA skeptinen ainetta kohtaan ja ajattelin kokeilla, kun ei siitä varmaan mitään haittaakaan ole. Olen nyt reilun viikon verran käyttänyt tuota öljyä ja olen todella hämmästynyt, kuinka arvet ovat jo nyt paljon paremman näköiset kuin aiemmin. Harmittaa, kun ei tullut otettua "ennen" kuvaa :) Jatkan kyllä rutiineja sen kolme kuukautta ja ainakin tällä hetkellä odotan innostuneella mielellä miltä vatsani näyttää myöhemmin.

Toki minua kiinnostaa myös, että miltä vatsani näyttää sitten, kun vaikka rusketun. Uskon, että arvet kyllä haalenevat, mutta eiköhän ne tule näkyviin sitten ruskettuessa. Mutta jos tuosta on yhtään apua epäseksikkääseen metrokarttamahaani, niin olen kyllä iloinen!

Ei kommentteja: