torstai 21. maaliskuuta 2013

Uneliasta alitajunnan virtaa

Aamulla herättiin vähän ennen puolta seiskaa, mutta sepäs ei haitannut yhtään, kun Eepu oli nukkunut KOKO YÖN heräämättä kertaakaan! Voi vinde! Ei edes parahtanut! Pientä luksusta arkeen :) (toissayö muuten meni ranttaliksi, kuten povasinkin)

Yöllä näin unta, että olin lähtenyt yksinään lomailemaan ja jättänyt Eepun isin kanssa kotiin. Tarkoitus oli olla puolitoista viikkoa matkalla. Aluksi mulla oli joku kaveri matkassa, mutta hän lähti muutaman päivän jälkeen jonnekin ja jäin siis itsekseen. Sitten soittelin Miekkoselle itkien, että tulen kyllä kotiin jo sunnuntaina, kun taas mun piti lähteä matkalle Eepun päiväuniaikaan ja kohta se lapsi luulee, että nukkuessa äiti vaan välillä katoaa... Havahduin tähän ja hyvä etten itkua tihrustanut. Voi sitä helpotusta, kun tajusin, että koko homma oli unta :D

Ilmeisesti nuo nukahtamisvaikeudet on saanut mun alitajunnankin miettimään mitä erikoisempia syitä. On kyllä totta, että mä en mielelläni lähde päikkäriaikaan pois, vaan mielummin ennen tai jälkeen. Juurikin siksi, ettei lapsi sitten yhdistä sitä "katoamista" mitenkään päikkäreihin. Mutta siis hassua, että tulee noin omiin uniinkin tämä :)

Tunnin päästä lähdetään yhdelle kaverille leikkitreffeille ja sitten iltapäivällä toisen kaverin luo. Äksönpäksönpäivä tiedossa! Huomenna sitten olisi tarkoitus käydä hakemassa oksia pääsiäisoksia varten. Eilen tuli ostettua jo koristeet.

Aurinkokin paistaa. Pakko olla hyvä päivä!

Ei kommentteja: